"Я за то, чтобы была инклюзивность": глава МОН высказался о ношении платков в школах
Опубликовано:

Министр образования и науки Казахстана Асхат Аймагамбетов высказался по поводу ношения платков в школах – глава МОН считает, что в обществе должна быть инклюзивность разных групп и взглядов, особенно, когда из-за религиозных вопросов дети испытывают трудности и не посещают школу, передает корреспондент NUR.KZ.
В интервью порталу NUR.KZ министр Асхат Аймагамбетов заявил, что вопрос ношения платков в школах поднимается перманентно – не только в Казахстане, но и в ряде других стран.
"Казахстан – светское государство, школа тоже является светским учреждением. Есть приказ, принятый еще в 2016 году, и там есть требования", – заявил министр.
Аймагамбетов считает, что в этом вопросе важно обеспечить инклюзивность разных групп и взглядов.
"Я за то, чтобы инклюзивность была, и понимаю необходимость поддержки. Конечно, это относится не только к компетенции МОН, нужно обсуждение с другими органами. К примеру, мы могли бы рассмотреть вопрос в отношении девочек, которых родители не пускают в школу из-за невозможности носить головной убор. Когда дети из-за этих причин не посещают школу, или вынуждены переходить на дистанционное обучение – это имеет более негативный эффект, а ведь мы должны быть инклюзивным обществом. Этот вопрос заслуживает внимания", – заявил глава МОН.
Полную версию интервью NUR.KZ с министром Асхатом Аймагамбетовым читайте здесь.
Оригинал статьи: https://www.nur.kz/politics/kazakhstan/1972711-ya-za-to-chtoby-byla-inklyuzivnost-glava-mon-vyskazalsya-o-noshenii-platkov-v-shkolah/
Как вам публикация?
Последние комментарии
Всего комментариев: 10
Чтобы участвовать в обсуждении или оставлять реакции на комментарии, войдите в профиль.
Министр лучше бы решал более актуальные вопросы. Очень странный человек.
Rambler
Ммм, еркектердің құлағына сырға тағып, тырнағын бояуы, солай мектпеке баруы қазақта бар болғандай оған тиым жоқ, ешкім шуламайды. Қазақта еркек былай тұрсын, ұрғашының өзі тырнақ бояды ма? Ал қазір бүлдіршін қыздан бастап қаусаған кемпірге дейін тырнақ бояйды. Қыздары мектепке емшегінің бір бөлігін көрсетіп, қып-қысқа юбка киюіне тиым салса, "қызыма не кигізсем де өзім білемін" деп айқай шығарады. Сонда өңірін, мойнын, шашвн жасыру үшін басына бір шүбек тағу қазаққа жат, арабқа ұқсау да, байы өлген қатындай шашын жайып жіберіп, қысқа, тар киім кию қазақы болып қалды ма? Ал жасөспіріп баласынан бастап еңкейген шалына дейін той демей, садақа демей арақ ішуі қалай? Арақ атаңнан қалған ас па?
Гвоздика
Граждане должны подчиняться законам своей страны,во-первых и во-вторых - Казахстан светское государство и религия отделена от государства.Булда шалдын былыктарынын бири: мешиттерди кобейтип ким корингеннин колына берип койганы,анау салдырды,мынау салдырды деп...Бакылау жок кой: казак кыздары ешкашан орамал салмаган,жаулык - ол аель баланын денгеин бильдиреди,турмыска шыккандар байлайды басына т.т.Окымаган кыздары ертен калай кунин кореди:никяхтан никяхка отип журе ме?.Оку туралы; курс деген соз кураннан алынган,билим деген магынаны бильдиреди,арине -Аллага каратып...биздин мусылманмын деген азаматтардын бильгени сол ма?
Алматыда
Кім көрді Ресейдегі Қазақстан елшілісінің ресейлік журналисткаға берген интервьюін? Көшербаевтарың үсті-астына түсіп әлек. Білмейміз ғой, өз жеке мүдделері мен ұлттық мүдделерінің қызығушылық конфликттері айқара айқасты ма... Сол жақтағы бизнесін қызғыштап қорғап әлек пе... Не жауап анау деген? Бұндай лауазым иелерін кім тағайындайды? Ұлттық мүдде, халық болашағы,Тәуелсіздік, стратегия, тактика, ішкі, сыртқы саясаттан жұрдай, не үміт, не қайыр? На крайний случай шетелде үйлері дайын тұрғандардың сатып, безіп кетсе де былқ етпейтіндер құртып жатырсыңдар елді. Олқы-солқы отырысы қалай болса, солай. Қойған сұрақтарыда, тіпті гестапо фюрері қоймайтын ерсі, турпайы дікің-дікің еткен сауалдар? Біздің бірде бір шенеунік осы күнге шейін жақ ашты ма, 1 млн асатын ресейлік қазақтарда, ойпырмай неліктен қазақ мектептері жоқ. Өздеріне айтсаң, заңдарына сүйенеді, онда бізде хұқығымыз жоқ федерациямыз ба, айтқандарына көне беретін?
Алматыда
Кім көрді Ресейдегі Қазақстан елшілісінің ресейлік журналисткаға берген интервьюін? Көшербаевтарың үсті-астына түсіп әлек. Білмейміз ғой, өз жеке мүдделері мен ұлттық мүдделерінің қызығушылық конфликттері айқара айқасты ма... Сол жақтағы бизнесін қызғыштап қорғап әлек пе... Не жауап анау деген? Бұндай лауазым иелерін кім тағайындайды? Ұлттық мүдде, халық болашағы,Тәуелсіздік, стратегия, тактика, ішкі, сыртқы саясаттан жұрдай, не үміт, не қайыр? На крайний случай шетелде үйлері дайын тұрғандардың сатып, безіп кетсе де былқ етпейтіндер құртып жатырсыңдар елді. Олқы-солқы отырысы қалай болса, солай. Қойған сұрақтарыда, тіпті гестапо фюрері қоймайтын ерсі, турпайы дікің-дікің еткен сауалдар? Біздің бірде бір шенеунік осы күнге шейін жақ ашты ма, 1 млн асатын ресейлік қазақтарда, ойпырмай неліктен қазақ мектептері жоқ. Өздеріне айтсаң, заңдарына сүйенеді, онда бізде хұқығымыз жоқ федерациямыз ба, айтқандарына көне беретін?
Ерма
запретить
Аскер
Германия, Голландия тоже начинала с этого... Сейчас у них толерантное цивилизованное общество и геи определяют культурное развитие в стране...
кеша
У нас будет так, как будет написано в выданной властям методичке...
Алматыда
Вам бы из крайностей в крайность. Сіздің айтуыңызға ырық берсек, паранджа, хиджап киіп, ортағасырлық тапқа түсірмекшісіз Ауғанстан, Сирия секілді. Спорт харам, ғылым харам, өнер, мәдениет, барлық өркениет харам, мектепте жас қыздар оқымасын, тағы сол сияқты надандықтарды желеп. Енді жетпеп еді мұсылманда ұлт жоқ деп, көлденең көкатты отаны жоқтардың елімізде халифат орнатып, білген боқтарын шайнағандары. Бұл түптің түбінде ұлттық идентификациямызға, болмысымызбен менталитетімізге, Тәуелсіздігімізге үлкен қауіп. Миыңызға ағып кетпейтіндей құйып алыңыз, маған десең жарылып кетсеңде: хиджап, паранджа, никаб - қазақ халқының ұлттық киімі емес. Ұнамай ма, давай, досвидания.
Luck
наоборот, Аскер намекает на то, что эти страны тоже решили проявить толерантность в этом вопросе и в результате геи парады там проводят теперь. Вседозволенность - первый признак разложения общества
Горгона